Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto Srbi reklamiraju Anđelinu DŽoli?

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 23 januar 2012 12:38
jututunac
nije zaradila 1.25 dolara? Film je garantovano politicki i bez da ga gledam!
Stvarno se glupo ponela, a mogla je, po mom scenariju, da zaradi petostruko. U teoriju informacija zna se da manje verovatni dogadjaji nose veliku kolicinu informacija, te tako da je napravila film gde se Srbi prikazuju kao "dobri momci", svi bi ga gledali, jer to bi bila velika kolicina informacija buduci i da je filmsko trziste zasiceno sa fantasticnim filmskim ostvarenjima gde su doticni Srbi prikazani, ne kao "losi momci", nego kao najgori na svetu. A bila bi i vrlo blizu sakrivene istine. Nije se dosetila, eto, propade americki projekat, kao i onaj Kusnerov od pre neki dan. Sto se tice "drugosrbijanaca", usput se nudim da im cepam karte na ulazu u bioskop, kao i da im baterijskom lampom osvetlim mesto gde ce uzivati sledeca dva sata gledajuci, i emocionalno se vezujuci za ovo velicanstveno ostvarenje...
Preporuke:
61
2
2 ponedeljak, 23 januar 2012 12:45
evo zašto
Ne reklamiraju je Srbi, to su antisrbi, tj. internacionalisti-globalisti. A reklamiraju je zato što imaju svoje privatne medije, privatnu vojsku, privatnu policiju, privatne glasače i privatnu državu. I niko im ništa ne može dok ne padne Imperija.
Preporuke:
96
8
3 ponedeljak, 23 januar 2012 12:48
...
Zato sto Srbi vole da se dodvoravaju svojim dzelatima. Tu osobinu jedan deo naroda je preuzeo od ovih petokolonasa sto jasu ovu zemlju vec 12 godina, njihova puzajuca politika je inficirala neke ljude, neki su bili bolesni od kad su se rodili. To je sindrom " Sto te vise gaze to ih vise volis"

Pa zar ima vecih mazohista od Srpskog naroda, neprijatelj im otima drzavu, rastura po svim savovima, a oni i dalje glasaju za njihove sluge.
Preporuke:
99
4
4 ponedeljak, 23 januar 2012 12:51
racel
G_din Karganovic, koga, uzgred ,veoma cenim,dao je nacin kako treba da posmatramo , ne samo ovaj sund film, nego i ostale dogadjaje vezane za nas, Srbe.Moje veliko postovanje i veliko bravo za ovaj tekst,tj. komentar.Pozdrav i uvazavanje ovom velikom Gospodinu.
Preporuke:
98
2
5 ponedeljak, 23 januar 2012 12:58
Petar Petrović
Slažem se sa predloženim tezama ovog članka u suštini mada mislim da je važno reći da "emotivnu" reakciju kod Srba više izaziva ravnodušnost i poklonička spremnost domaće "elite" da prihvati i promoviše anti-srpske projekte poput filma gospođe DŽoli. Takođe, iako je po svemu sudeći ovo jedno loše filmsko ostvarenje, nedogovorno umanjivati značaj činjenice da ovakav, otvoreno "anti-srpski" projekat dobija reklama na televizijskim stanicama sa nacionalnom frekvencijom pa i na samom javnom servicu. Kada uzmemo u obzir činjenicu na je fil "Parada" sa onako skandaloznim reklamnim posterom, kao srpski film, obišao najpre Beograd, pa onda i Zagreb, Podgoricu, Sarajevo i Skoplje Srbi sa pravom treba da se pitaju šta se to događa u našoj, još uvek srpskoj, državi? Da li je zaista moguće da u Beogradu svaki anti-srpski projekat predstavlja najvišu civilizacijsku tekovinu i primer slobode dok svaka aktivnost koja podstiče, promoviše srpsku tradiciju, običaje, jezik i pismo predtavlja arhaizam!?
Preporuke:
77
2
6 ponedeljak, 23 januar 2012 13:14
siniša
Postoje razlike u reakcijama na filmove koji predstavljaju Srbe, bosanske musimane i Albance u negativnom svetlu.

Reakcija Albanaca je direktivna, od rukovodioca pa na niše. Reakcija bosanskih muslimana je takođe direktivna od rukovodioca pa na niže. Srpska reakcija je spontana i suprotna od direktivne. direktivna reakcija, reakcija od strane medija koji kreiraju javno mnenje i rukovodilaca koji povlađuju te medije je afirmativna u smislu aktivnosti Đoli i njenog filma.

Zgražavaju se neki novinari i pojedinci kao na primer moja žena koja je izjavila da Anđelinu i njenog medijskog supruga Pita više ne želi da vidi očima na našem tv u kući.
Razlike su to.
Preporuke:
47
2
7 ponedeljak, 23 januar 2012 13:22
Jasna Simonović
Ma mora da je ipak Bog Srbin kad smo ovoliko moćni za "završnu reč"...
U ovom tekstu dobismo baš lepe informacije...hvala...
naročito o mukotrpnom dolaru na putu za dolar i četvrt! (nadam se da su naši "krvo-medni" glumci bili dovoljno balkanski vispreni da uzmu dobar fikni honorar!)...

A ja vispreno priželjkujem da Andželina Žoli (koju ne znam zašto ste okarakterisali lošom glumicom na osnovu rediteljskog dela, šta vam bi, da li ste gledali filmove?!)ipak ovim filmom podari neku poruku (kada smo već platili toliku cenu!) ...npr. da su silovanje i ubistvo za muške "protagoniste" različite karakterne kategorije...toliko laički zaključujem na osnovu novinskih tekstova jer nisam gledala film, a ne znam ni da li ću ga gledati...izuzev ako dobijem kartu džabe jer želim da dostavim Andželini edukativnu literaturu za novi scenario kojim moće da se "iskupi"...I svakako dođe iz "zemlje krvi i meda" u "zemlju zemlje i vode"...tako nekako
Preporuke:
9
26
8 ponedeljak, 23 januar 2012 13:24
Vlada, Srbija
Saglasan sam sa Karganovićevim razmišljanja o ovom holivudskom kurcšlusu, osim sa jednom važnom razlikom. Iako pravljen u Holivudu, ovaj film nije pravljen prvenstveno da zaradi, tj. nije pravljen sa ambicijama da će ga gledati široka publika (američka, pre svih). On je finansiran od S.Arabije koja i "ne primeti kad joj iz džepa ispadne" 13 miliona dolara.
Pravljena je da ubedi ovdašnje gledalište (sa prostora bivše Jugoslavije), a pre svih iz BiX da za svoju nakaradnu "istinu" nemaju razlog da brinu - ona neće pući - podržava je "veliki svet" i "važni ljudi". CD sa ovim "remek delom" deliće Zukorlić, Cerić i čitava politička vrhuška Federacije BiH - kome god stignu!
S.Arabija će imati satisfakciju što, služeći Američkim interesima, širi muslimansku "istinu"!
To je prava misija ovog filmskog uratka!
Preporuke:
85
2
9 ponedeljak, 23 januar 2012 13:34
mali perica
treba ih tretirati kao vasarske prevarante, jer to i jesu.

a na ovoj slici bas tako i izgledaju.
Preporuke:
46
1
10 ponedeljak, 23 januar 2012 13:42
ivan3012
ovu budalastinu od filma treba okaciti na internet,pa ko hoce da se zabavlja,a ne trosi pare za gledanje banalne i beznacajne gluposti,moze to da uradi,sa mogucnoscu da uvek moze da prekine glupost,i potrazi nesto interesantnije na tv.A sto se tice komentara,ne treba se ni osvrtati,a kamo li pridavati neku vaznost necemu sto inace svi u svetu smatraju nedotupavnim pokusajem da se napravi nesto sto bar treba da lici na filmsko ostvarenje..Ova seka dasa...Pardon andja bila je mnogo zanimljivija kao glumica,i to narocito na pocetku karijere,kad je snimala filmove koji se gledaju u malim salama,prigusenog osvetlenja...Obicno sa crvenim tapetama...
Preporuke:
34
1
11 ponedeljak, 23 januar 2012 13:52
Simić Manojlo
Film Andželine DŽoli opterećen je stereotipima,možda
čak i više nego "Turneja" Gorana Markovića.
Dok se za američke selebritis zna da nikad ne idu
protiv mejnstrima, jer bi to ugrozilo njihovu popularnost, za Gorana Markovića se zna da je uvek
"na liniji" svih vlasti, i svakog gospodara.
Snažan politički uticaj na Andželinu DŽoli, izvršile
su organizovane grupe za političku propagandu(Žene,
žrtve rata). Pritisak je bio toliko snažan, da je film sniman u Madžarskoj, a ne u Sarajevu kako je bilo predviđeno, ali su usvojeni svi zahtevi Hatidže
tako da može da se kaže da je Andželina samo koscenarista.
Kod Gorana Markovića je drugi slučaj. Njemu je scenarij, u hodu, pisao Emir Hadžihafizbegović.
Ako o Bosni baš ništa ne zna prvi komšija Goran
Marković, kako onda neki objektivniji pristup možemo da očekujemo od holivudske lutke?

P.S.Molim gospodina Karganovića da Gorana Markovića
pored kokica i koka-kole, posluži i sa sogan-dolmom
Preporuke:
53
1
12 ponedeljak, 23 januar 2012 14:33
Ala
Treba poslusati g.Karganovica i ignorisati tetoviranu Jolie.
Preporuke:
40
1
13 ponedeljak, 23 januar 2012 14:51
Anđin dim
Tekst uvaženog g. Karganovića može da bude zanimljiv kao teoretsko razmatranje, ali, u suštini, previše značaja pridaje pisanju na internetu, naročito u komentarima.
Takvih komentara ima na sve moguće teme, članke i tekstove, i ovi na film gđe Žoli nisu ni po broju, ni po sadržaju drukčiji od bilo kojih drugih. Isto važi i za tekstove o istom filmu.
Evo jednog aktuelnog primera: ni g. Ugričić i događaji oko njega ne zaslužuju tolike članke i komentare. To je priroda interneta - postoji dan-dva ili nekoliko, i ništa.
Anđelinin filmić je već prošlost. Neka mašu njime i kerebeče se ekstremni muslimani u svojoj federaciji, utoliko će biti (tragi-)komičniji.
Preporuke:
30
1
14 ponedeljak, 23 januar 2012 15:09
Jefimija
Dotična ,,dama" ne spada u red zaista loših holivudskih glumica, iako veliki deo popularnosti duguje ,,spoljašnjim" efektima, tipa ,,tata mi je Dž.Vojt i ne govorimo godinama, sa rođenim bratom volim da se ljubim po francuski, imala sa dugogodišnju vezu sa ženom, od nakita volim bočice pune krvi oko vrata" i slično tome. E sad je Anđa odlučila da se uozbilji i sebe predstavi kao nekog ko ima stvarni umetnički integritet. I, u maniru svake ambiciozne a nedovoljno talentovane osobe, spotakla se na prvi kamen. Stereotipi, neobaveštenost o tematici, sramotno nepoznavanje istorije sukoba i tematike kojom se bavi, saveti uzeti od onih koji su taj sukob i kreirali. Umesto ,, tražite ženu", ispravno je reći, ,,tražite novac" i sve će vam se kasti samo. Pokušala je Anđa da se profiliše kao neko ko, uz ,,Beneton" usvajanje dece, ima i visokoumetničke režiserske kvalitete, ipak bi joj pametnije bilo da je nastavila da polugola vija tobožnje krimose po džunglama, L.Kroft joj je bolje pristajala.
Preporuke:
36
1
15 ponedeljak, 23 januar 2012 15:40
Mila
Gde i kako je moguće sresti i upoznati gospodina Karganovića? Htela bih da mu se poklonim uživo, lično. Ili, ako već nije lako dostupan, da nam date neku njegovu e-adresu.

Toliko je sve zdravo, razumno i poučno što piše gospodin Karganović,da se posle svakog njegovog teksta osećam kao da sam pila sa izvora najčistije vode.
Preporuke:
37
1
16 ponedeljak, 23 januar 2012 15:41
thinking maize
PROPALE holivudske glumice (a i glumci), kada SHVATE da MORAJU da zarađuju za "hleb nasušni", a NE ŽELE da to rade BEZ kamere, imaju sledeće OPCIJE: 1) da pređu na snimanje SERIJA za TV (što se smatra DEGRADACIJOM u poslu, ali JOŠ UVEK časnim izlazom); 2) pređu na snimanje REKLAMA na TV (što je DALjA DEGRADACIJA, ali i VRLO KRATKOTRAJNO REŠENjE za zarađivanje "hleba nasušnog"); 3) pređu na snimanje "pornića". Ad opcije 2., rekoh, KRATKOTRAJNO REŠENjE. Ad opcije 3., recimo DEGUTANTNO "rešenje" (al, kad stomak "zasvira"!?). Što se tiče opcije 1., jel možete zamisliti Anđu kao "special guest" u "Dva ipo muškarca", kako se valja ispod ćebeta sa Čarlijem Šinom!? Čarli možda ne bi imao nešto protiv (za razliku od Breda Pita), ali mogu da mislim šta bi onaj KLINAC rekao!? Prema tome, da se Srbi NISU ZALETELI, Anđa bi imala VRLO SUŽEN IZBOR!? A onoliku decu je usvojila!?
Preporuke:
18
2
17 ponedeljak, 23 januar 2012 15:41
Dr. Kuvar Brodski
G. Karganović zlata vredi (toliko, da se plašim za njega). Apsolutno je u pravu što se tiče "jezika" kojim treba govoriti sa zapadnjacima. Oni su odavno odbacili emocije kao prirodnu pojavu i deo ljudskog bića. To je po meni SAMOSAKAĆENjE (=bolest), a sa takvima (pacijentima) treba biti hladan i racionalan. Treba ih strpljivo bockati koktel injekcijama od činjenica, argumenata i blagih sedeativa.
Živi bili g. Karganoviću!
P. S. Vrzma mi se ideja da se kandidujete u Srbiji čisto da, kao kandidat, iskoristite ZAKONSKO pravo gostovanja na RTS-u jer Vi i srpski narod to debelo zaslužujete!
Preporuke:
38
1
18 ponedeljak, 23 januar 2012 15:48
Nikola Marinkovic
Ovaj film je tako ocigledno politicki, a ne ekonomski projekat tako da se tu ne slazemo...
Tvrdnja da Holivud radi samo ekonomske projekte takodje deluje naivno u danasnjem svetu gde holivudska propaganda vlada...
I kao najbitnije, sva negativna energija prema filmu je, u stvari, okrenuta prema domacim medijima, glumcima i politickoj "eliti" koji sve to na ovakav nacin prihvataju... Tu se radi o medijima koji nas 2 godine obavestavaju o "lepoj atmosferi" sa snimanja ovog propagandnog smeca, radi se o srpskim glumcima koji se hvale sto su Srbe predstavljali kao genocidne bolesnike i zlocince i sto su se druzili sa kreatorom ovog ostvarenja, i radi se o "eliti" danas, politicka ili kulturna, koja najavljuje premijeru i gostovanje "reziserke", bez osvrta na gnusne lazi koje su iznete o svima nama...
Na kraju, onaj koji ne postuje sam sebe, ne moze da ocekuje ni da ga postuju...
Preporuke:
29
1
19 ponedeljak, 23 januar 2012 16:13
a šteta?
Ako već govorimo o pragmatizmu, koja je šteta ove internet hajke? da li je film gledaniji nego što je očekivano? Ne, naprotiv, posjećenost je daleko ispod očekivanog. Da li je film dobio bolje kritike? Ne, ništa dobro o filmu se ne može pročitati. Pa mi se jasno nameće pitanje koja je šteta toga što smo napravili hajku? Da smo barem tako radili za neke naše odvratne plagijatorske filmove, bilo bi mnogo bolje po nas i naše zajedništvo. Jasno je meni o čemu autor priča, ali ako se poziva na pragmatizam onda ova neplanska i emocionalna akcija nije napravila štetu, o koristi će se suditi kada film dođe na ove prostore pa se vidi da li je poziv na bojkot uspio.
Najlakše je da mi ćutimo svaki put kada nas gaze, pljuju, falsifikuju istoriju! E tada smo civilizovani. Ma nemoj... to što falsifikati kao što je ,,sveti georgije ubiva aždahu" odlično prolaze iako su đubre, to nema veze, važno je da nema hajke i da nismo necivilizovano skočili protiv omalovažavanja nas.
Republika Srpska ne da na sebe!
Preporuke:
28
3
20 ponedeljak, 23 januar 2012 16:21
Miroslav Anđelković
Reč i misao dana
Trebljenje treba
Milorad Dodik: "Mi smo se izborili s mnogima, pa ćemo se izboriti i s takvom trebom!"

Milorad Dodik, predsednik RS, o Anđelini DŽoli, "Kurir"
Preporuke:
38
2
21 ponedeljak, 23 januar 2012 16:29
Anta
tekst g. Karganovica je upravo ono kakvu srpsku reakciju zapad zeli... dakle oni imaju projekat da nas potpuno uniste, a mi, mi treba da ne budemo provincijalci i da se dernjamo dok nas razapinju vec mudro i trezveno, hladne glave da.... jer zaboga, oni to ne rade zato sto nas mrze, vec, zato sto imaju geostrateske interese... I za kraj g. Karganovicu, januara 1993. g.obreo sam se na Budipestanskom aerodromu i cekajuci minibusic kojim sam trrebao da se prebacim do Beograda u novinarnici sam video naslovnu stranu americkog Tajm-a na kojoj su bile prikazane neke uplakane zene a ispod fotografije je krupnim slovima pisalo 30 000 muslimanskih zena silovano u Bosni...to je bilo 1993. januara meseca, sada je 2012. januar mesec....
Preporuke:
10
10
22 ponedeljak, 23 januar 2012 16:48
Sarajlija
Zaista cenim gospodina Karganovića i opet ću iskoristiti priliku da mu se zahvalim na trudu i požrtvovanju koje ulaže da bi nam otkrio istinu.

Slažem se da je potrebno da sa manje emocija analiziramo događaje oko nas a posebno one koji se tiču politike i odnosa u svetu i regionu.

Ono sa čim s ene bih složio je sledeće. Sumnjam da će reakcija Srba da natera nekoga u Evropi, SAD ili ostatku sveta da pogleda taj film, iako prethodno nije imao nameru da to učini.
Interesovanje u svetu može da bude jedino objašnjeno time da ga je režira Anđelina a ne zato što je to neko veliko umetničko ostvarenje.
Nas vređa neistina koja se plasira a ne istina, za razliku od naših suseda o kojima ste pisali.
Što se tiče osobine Srba da reaguju emotivno i nerazložno - koliko je to loša osobina sa druge strane upravo to je ono što je čuvalo sve ove vekove naš slobodarski duh. Verujem kada se te emocije usmere na pravi način mogu da stvaraju čuda - u pozitivnom smislu.
Preporuke:
26
1
23 ponedeljak, 23 januar 2012 17:13
AnaBg
Ma koliko da postujem gospodina Karganovica cini mi se da u ovom slucaju gresi. Srbi nisu narod koji postuje naredjenja, sem u ratu. I imaju jednu divnu osobinu, a to je da reaguju na nepravdu ma ko da je cini. I zato mislim da je pozitivno sto klinci od 17 do 25 godina napadaju ovaj film na jutjubu jer to ako nista bar pokazuje da se propaganda prosrba nije bas primila na mlade. A i red je bio da se mi javimo kad nas napadaju.
Preporuke:
31
2
24 ponedeljak, 23 januar 2012 17:39
Peter RV
Ovaj Dzolijin film predstavlja nastavak (bezkrajne) anti-srpske propagande. I treba ga uzet kao takav.
Kako reagirat na njega? G.Karganovic savjetuje da ga ignorisemo i idemo svojim poslom (sto bi bilo lako ako bi drugi ignorisali -nas). Najbolje bi bilo da se ne ljutimo zbog toga, sto nas samo pravi ridiculnim, kako to g. Karganovic dobro ukazuje.
Ipak.
G.Karganovic ne pridaje znacaj da je ovaj film djeo anti-srpske propagande cija se moc ne moze bas tako-zanemarit. To je 'tiha voda koja brjeg roni' i u srpskoj situaciji, imamo svaki razlog da posumnjamo da se nesto zlokobnije sprema. Ovo treba drzat na um.
Srbi nemaju sredstva za kontra-propagandu. Bilo bi apsurdno bacat novac takmicenjem sa Holivudom koji be parirao svaki nas (losi) film sa barazom njihovih.
Srbi su jedan izolovani narod u kome ni njegova sopstvena vlada nema cisti stav prema anti-srpskom aktivizmu, sto znaci sve je ostavljeno informativnim medijima koji su u rukama stranaca.
Odrzimo bar dostojanstvo.
Preporuke:
22
2
25 ponedeljak, 23 januar 2012 17:42
Boki
Mislim da postoji jedna velika razlika izmedju reakcije Muslimana na onaj norvezki film i reakcije Srba na film sa Angelinom Jolie. Onaj norvezki film se bavi do jedne mere sa istinom, dok je film sa Angelinom jedna totalna laz.
Preporuke:
24
1
26 ponedeljak, 23 januar 2012 18:50
Ala
Ako sam razumela g.Karganovica,jalovo je spustati se na nivo A.DZ.Isto kao i davati demanti novinama.

Potrebno je da mi sami plasiramo svoju istinu,vrednosti i dostignuca na svim planovima,svoj istorijski doprinos civilizaciji.

Na tom planu nista ne cinimo jer su nam mediji-svi odreda-osakaceni nepismenim i podobnim urednicima,SANU drema,ministar kulture i informacija i pored zrelih godina jos do diplome nije dogurao,ministarka pravde pojma nema o cemu se radi,ministar obrazovanja se kao nesto trudi....
Cvetkovic mudro cuti te i ovakav kakav je BT ispada
pametan.
Predsednik je potcinio Parlament sebi.
On i njegovi puleni nemaju ni istorijsku zrelost niti odgovornost pred nasom decom i bedom u koju su nas uvalili.
Sta mu rade kapucehaje/ambasadori/ po Parizu,Londonu,Rimu,Berlinu,Vasingtonu,Delhiju?!
Da li ih mi placamo iz budzeta Srbije i da li oni zastupaju interese drzave ili Predsednika?
Sramota!
Preporuke:
15
1
27 ponedeljak, 23 januar 2012 19:14
Andžo, Pink ti otvara vrata
Andželinu Đoli će da ugosti Evroljub Ž. Mitrović. On će joj biti domaćin na Jahti od Kroasanije i njen veličanstven domet će biti prikazan na Pinku odmah posle kultne kulturno-tradicionlane emisije Mikija od Kupinova "48 sati svadba". Možda će Andža posle da snimi i srpsku kriminalističku seriju o međunarodnom trovanju tajkuna.
Preporuke:
21
3
28 ponedeljak, 23 januar 2012 19:43
Gliga
Jedan reče :" sto puta ponovljena laž postaje istina".
Sve je više Srba koji veruju lažima koje se uporno ponavljaju.Potrebno je reagovati na ovakve laži ne zbog sveta, već zbog nas samih jer Istinoljublje je vrlina a ne odlika provincijalaca.
Preporuke:
20
2
29 ponedeljak, 23 januar 2012 19:45
Nebojša Malić
Mislim da se otud i digla tolika dreka u Žutim medijima (ovo namerno velikim slovom), jer je filmu bio potreban publicitet. Filmska industrija je ionako u krizi, a ovaj film će izgleda da obori rekord "Ištar" za najmanji profit po investiciji. Većina filmskih kritičara ga smatra "mučnim valjanjem u blatu" (konkretno, Rabinov prikaz ima mnogo boljih citata od izabranog), a ni oni koji vole film jer "govori istinu" (sic) o Bosni - uglavnom režimski podrepaši - ne mogu a da ne priznaju da je tehnički i umetnički loš.

Dakle, nikakve tužbe, nikakvi zahtevi za izvinjenje - samo nemojte da joj date pare. To će više da uradi od bilo kakve dreke.

Na kraju, poređenje sa "Otetom" nije fer: taj film je imao rekordnu premijeru, a na kraju je zaradio skoro trista miliona. Dakle, bio je komercijalni hit. "Krv i med" je po svim merilima fijasko. Neka tako i ostane.
Preporuke:
28
2
30 ponedeljak, 23 januar 2012 22:06
Pasulj Kiselokupusić
Starinski sam čovek,pa mi je takav i jelovnik. Dok pišem ovaj komentar jedem pasulj prebranac i kiseli kupus kao salatu.I ne osećam grižu savesti.Znam da je nekulturno i aljkavo prljati tastaturu i da je dužnost svakog civilizovanog čoveka da ispoštuje red,ali šta mogu kad sam iracionalan.A što se tiče Anđelijinog filma, tako mi ovog pasulja prebranca i kiselog kupusa, ja ga neću gledati.
Preporuke:
18
1
31 ponedeljak, 23 januar 2012 22:58
Pasulj Kiselokupusić
Svim Kinezima, ma gde bili, želim srećnu kinesku Novu godinu..Sad vi recite da Pasulj nije kosmopolita.
Preporuke:
15
1
32 ponedeljak, 23 januar 2012 22:58
Jasna*
I mene je iznenadilo ovoliko paznje i prasine koji je ovde proizveo taj film,(koji Amerikanci niti ce gledati,niti ce zapamtiti),jedne netalentovane, povrsne, ,neobrazovane i neinformisane glumice ,kakvih ih je pun Holivud.
Preporuke:
9
0
33 ponedeljak, 23 januar 2012 23:04
Mitar
Anđelina je samo običan pijun u igri mnogo većih igrača, medijskih mogula, koji upravljaju Holivudom i bez čije saglasnosti ni jedan film ne ugleda svetlost dana. Mi, Srbi, večiti buntovnici, smo trn u oku njihovom uspostavljanju multi-kulti i multi-rasnog društva, kao i Novog Svetskog Poredka, tj jedne svetske vlade. Otuda i konstantni medijski napadi na nas, kako bi nas prikazali u najgorem mogućem scenariju... Omladina poručuje: Živela Republika Srpska, Živela Srbija! Nema predaje!
Preporuke:
15
1
34 ponedeljak, 23 januar 2012 23:31
Bojan_Priština
Hajde ovo i nekako, ali kad smo se ono skoro prepucavali sa onom američkom voditeljkom Heder, koja je na nekoj trećerazrednoj američkoj televiziji blebetala nešto protiv nas ... tad me je stvarno bilo sramota koliko smo ne provincijalni, nego kolko smo sitne duše koje stalno imaju potrebu da dokazuju da to nisu, da je njihova ličnost velika i da se ne može vređati...do do pravih veličina ta kokodakanja ni ne dopiru.

A crnjak je tek bio kada se u to upleo i ministar vojni, koga ne vređa što mu kolege iz američke vojske narod drže u logoru pod otvorenim nebom,a vređa ga šatro što Srbiju prozva neka novinarka koja ne ume verovatno ni Evropu da ubode na karti sveta.

Da je Nušić živ za ovih proteklih 10 godina imao bi inspiraciju da napiše dela koja bi bilo nemoguće nadmašiti :)
Preporuke:
14
1
35 utorak, 24 januar 2012 00:38
Lav
Film za mene nije tako benigan politički pamflet, ne zaboravite da je promovisan u muzeju holokausta u Njujorku i da će ostati kao dokaz genocida ili kao reče Amor Mašović, holokausta nad Bošnjacima.

Finansijeri nisu tražili umetničke dojmove nego antisrpsku propagandu.Iskorištena je ali i dobro plaćena Enđi, tržište će ipak biti Turska , neke islamske države i antisrpski agitatori u Evropi.

Šta nam je činiti, najbolja kontra argumentacija je dokumentarni film, zašto vlada RS ne plati i izdvoji nešto novca za takve filmove,ja sam napravio jedan dokumentarac pre dve godine(nisam filmadžija) i plasirao ga, nije ratna tema, koštao je 2000,00 evra, dve hiljade evra,niko nije bio plaćen!
Preporuke:
14
0
36 utorak, 24 januar 2012 00:44
Turas
Uvek solidan Karganović.Plaši me da mnogi(recimo,naš predsednik)nasuprot navedenim stranim kritičarima Anđinog filma,pohvaliće ovo ofucano delo,koliko iz "srbske"uviđavno sti,toliko gluposti.Takođe verujem da će gledanost ovog dela(iza čijeg finansiranja verovatno stoji neka NVO)u Srbiji biti veća nego na zapadu.Tu se slažeem sa (...)komentatorom.Brisel će presudno uticati na ponašanje i mišljenje naše "elite".
Preporuke:
6
0
37 utorak, 24 januar 2012 03:25
Peter RV@Jasna*
Amerikanci ga nece mnogo gledat ali film ce da kruzi po svijetu. Amerikanci namecu njihov djubre-proizvod svim trgovinskim satelitima. Oni ce zaradit na filmu koji ce se projektirati po muslimanskim zemljama i J.Americi.Napravice nam to stetu. Nazalost, mi nemamo nacina da to sprijecimo.
Preporuke:
9
0
38 utorak, 24 januar 2012 11:28
Jovandeka Babic
Gospodine Karganoviću, lako ću se složiti s vašom trvrdnjom da smo grajom i povikom na film rediteljke Anđeline DŽoli zapravo filmu dali dodatni publicitet.
Ali kako da se složim s tvrdnjom da je ona "jedna netalentovana glumica i donedavna jeftina manekenka", kad je ona 1999 dobila Oskara za sporednu ulogu u "Girl, Interrupted", a zaista pefrektno odigrana uloga majke u "The Changeling" joj je donela nominaciju za najbolju žensku ulogu po izboru Američke akademije za film 2008 g. (preporučujem onima koji film nisu pogledali)?
Dalje, kakve veze ima njeno rano bavljenje manekenstvom (u vreme rane adolescencije) sa njenom kompetentnošću u ulozi reditelja? Isto pitanje važi i za njenu glumu u odnosu na njenu režiju (koja je ovde predmet rasprave). Nema dovoljno mesta, ali samo da istaknem da ste i kritike filma izabrali tendenciozno. Koga interesuje, neka pročita na primer odličnu kritiku u "The Washington Times"-u. A takvih ima poprilnično (povoljnih kritika).
Preporuke:
6
12
39 utorak, 24 januar 2012 11:46
Den
Predlazem da se projekcija filma proprati lupanjem u lonce i palenjem svijeca, jer nitko nema pravo da "siluje" jedan narod.
Preporuke:
10
0
40 utorak, 24 januar 2012 11:54
milos odalic
Svakako treba ignorisati i film i Andju. Jos vise treba ignorisati vinopiju, Radeta Serbedziju, koji pokusava da nas uvede u kosmopolitske vode preko svojih komercijalnih uloga u trecerazrednim filmovima. Ono sto je stvorio dobro u kinematografiji je stvorio na rodnoj grudi i neka mu je to za pouku.
Preporuke:
21
0
41 utorak, 24 januar 2012 17:02
MR
Hej, malopre pročitah da je Holivud odbacio kandidaturu njenog filma za Oskara. To je za mene veliko iznenađenje s obzirom kako Holivud gleda na nas, Srbe. Mislim da bi to trebalo da znači i kraj diskusije po ovoj stvari. Nadam se da ga naši neće uvesti u srpske bioskope. Imamo dosta đubreta i bez njega.
Preporuke:
7
0
42 utorak, 24 januar 2012 17:09
Pol Korektan
U vreme građanskog rata u BiH u Sarajevu je upriličena izložba likovne umetnosti.Među poznatim svetskim imenima izlagala je i Marina Abramović koja se predstavlja kao Srpkinja,Crnogorka,Holanđanka...Svetski umetnici su izložbom podržali ratnu kampanju USA.Od tada je Marina super-zvezda,živi u NYC ,a njeni nastupi u najpoznatijim svetskim muzejima su ode korporativnom stilu poimanja umetnosti i njene funkcije u društvu.Dakle;jedino ona umetnost koja podržava neoliberalni kapitalizam jeste main-stream-a i ima vrednost robe na art marketu.
'Anđa',kako su glumicu nazvali srpski mediji/?!/, svoj je film napravila kao 'umetničku' potvrdu da je verzija istorije koju svetski lider i guru neliberalnog kapitalizma-USA pravi-validna i istinita.
Novcem iz Saudi Arabije/dakle,*Anđa* ne mora da zaradi 1,25$ na 1$!/napravila je verziju koja se dodvoravanjem Bošnjacima ulaguje režimima iz Severne Afrike...istovremeno spremajući muslimanski svet za nova ratna dejstva/Iran/.A ima toga još...
Preporuke:
8
1
43 utorak, 24 januar 2012 22:10
Ozren
MR@

Nije kraj diskusije po ovoj stvari.Upravo zbog ovoga sto ste napisali:

-Nadam se da ga naši neće uvesti u srpske bioskope. Imamo dosta đubreta i bez njega.

Pretpostavljam da komentari na ovaj film nisu pisani da bi se vodio dijalog sa Holivudom i medjunarodnom zajednicom,nego sa nasom bedom koja mu pljesce i koja ce da ga promovise u Srbiji.Da se skrene paznja onima koji su nezainteresovani i ravnodusni.G. Karganovic gresi kada kaze da su reakcije na ovaj film usmerene na sredjivanje odnosa sa svetom. Stvarno bi bilo naivno ako neko misli da je to moguce.Po mom misljenju one su su usmere na sredjivanje odnosa unutar nase drzave.Sto se tice dijaloga sa medjunarodnom zajednicom,njega relevantno i kvaliteno vodi g.Karganovic i nema potrebe da mu se neko mesa u posao,pogotovo ne na ovaj nacin. Niti je to, kao sto rekoh, moguce.
Preporuke:
2
0
44 sreda, 25 januar 2012 01:19
Slobodan
Ne brine me DŽoli, zabrinjava me naš odnos prema raznim Šerbedžijama, za koga je ovaj i ovakav film obična priča i da je zadatak glumca da je odglumi! Ako ovo nije bezobrazno izrugivanju časti i inteligenciji ovog naroda, ne znam šta je. Možda koncerti Dina Merlina, Tereze Kesovije i drugih ljubitelja Srba.
Preporuke:
7
1
45 sreda, 25 januar 2012 07:26
bishop
nije da su srbi preostro reagovali Jolie-ov film nego nisu dovoljno! albanci ce normalno da cute i da cekaj "da film umre" (Taken) jer ne mogu da se pobune oko necega sto ne postoji u zapadnom svetu, a to je losa slika albanaca na zapadu. kad bi digli prasinu oko tog filma vise bi skrenuli paznju na stvarnost na kosovu i ulogu koja njihova mafija (kao vodeca) ima u "human trafficking". albancima cak ni teroristicke akcije u americi koje izvode (ili su pokusali) ne menja sliku o njima u medijima i kod amerikanaca uopste. kod srba je situacija totalno oburnuta; ceo svet nas gleda kao ubice i ako se mi protiv tog sterotipa ne pobunimo onda ko ce? to je kao da biste rekli da jevreji nisu nikada trebali da obracaju paznju na anti-semitism kroz istoriju a oni (logicno) suptrotno tome rade sto na zalost srbi ne razumeju dovoljno...
Preporuke:
5
0
46 četvrtak, 02 februar 2012 13:31
Simeon Drugi
Srbi se gade DŽolike i njene filmske prostitucije. Ona je platila medije da je kritikuju, galama je dobra reklama, kad već film nije vredan pažnje. Karganoviću, Tras Bum medija žutih nije Srbija. Srbije nema, Srbija ćuti, Srbiji su isčupali jezik, Srbija nije Ugričić i SANU koji su, nasuprot Ustavu, izbacili i ćirilicu. Stefane - neće dugo, kraj im je blizu, satraće se sami od sebe.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner